Pages

26 June 2012

Wah penatnya~


Assalamualaikum & Salam Sayang


Seperti biasa,saya masih lagi bernafas dan diberi peluang untuk menaip di blog saya. Alhamdulillah,. Wahh kepenatan yang amat sangat hari ini. Saya baru sahaja sampai rumah pukul 4.45 petang. Hari nie balik rumah lewat sikit sebab nak kena tolong my junior dress up untuk pertandingan nasyid. Penat jugak laa. Korang bayangkan keadaan saya pakaikan tudung style tudung bawal belit-belit yang ntah saya belajar kat mana  kat dorang dalam bilik yang kecil pastu xde elektrik pulak. Kipas tak ade,gelap pulak tuu. Huh! terseksa gila tapi sabar je laa demi tolong dorang.

Alhamdulillah my junior langsung tak hampakan saya. Penat-penat lepas habis kelas terus berlari untuk dress up kan dorang akhirnya dorang bayar dengan kemenangan. Yahh!! our club PRS be the winner again. Ini adalah kemenangan yang telah club saya capai setakat ini. Masih ada berapa pertandingan yang belum berlangsung,tak sabar rasnya nak tunggu final,nak tahu adakan club kita orang muncul sebagai Club Of The Year lagi tak.hehe

Public Speaking : Johan
Choral Speaking: Johan
Syair : Johan
Sajak : Naib Johan
Penton : yang nie saya tak tahu laa awak,hee
Nasyid : Johan
Permainan Warisan : Johan
Nyanyian lagu patriotik : Ke tiga
Kuiz: We're not wins,heekk

Masih ada lagi pertandingan yang saya tak tahu. Kalau saya tahu saya akan update lagi. Badan dah penat laa,nak rest laa kejap sebelum sambung study.

Sekian.

Note : i miss him:(




Share with the world:

1 comment:

Ady5449 said...

Penat skrng utk masa depan, apa yg awk usahakan pasti ada ganjaran nya nanti, amalkan ape yg di ajar oleh ckg suhaimi "berdoa kpd Allah agar diberikan balasan yg setimpal dengan usaha kita"

 
Designed by Beautifully Chaotic