Pages

22 June 2012

Rahsia tambah follower



Salam jumaat semua,

pernah dengar tak ayat nie "you follow i,confirm i follow you balik"??. Haaa tengok-tengok dah ada orang yang tersenyum dah. Maybe korang jugak pernah keluarkan status yang macam nie tak kira la kat mana-mana pun. Yang dasyat lagi sampai ada yang buat event dekat facebook semata-mata nak up kan follower dengan cepat.

Same je kita,ninie pun dulu pernah jugak buat semua tuu tapi hasilnya tidak memuaskan sebab ninie tak pandai nak promote-promote nie,lagi satu ninie agak malu nak invite-invite orang untuk follow kita.

Sebagai alternatifnya ninie ambil jalan yang simple jew tapi hasil dia wow!!! its so amazing. Hasil yang ninie tak pernah expect untuk dapat semua nie. Lepas je penat promote sana sini kita punye blog. Akhirnya ninie ambil keputusan nak join satu segment geng follower nie. Lepas je 24jam ninie join segmen tu,follower ninie makin bertambah mulanya ada 33 follower then up kepada 40 follower up lagi dari hari ke hari.

Dan sekarang nie dalam masa 4 hari ninie dah ada 93 follower. OK laa tuu kan,tak lah banyak sangat kalau nak banding dengan korang. Apa yang ninie cari adalah follower yang berkualiti yang betul-betul baca apa yang kita tulis dan bagi komen,follower yang macam tuu laa best nye.

So bagi korang yang nak tambah followe dan inginkan follower yang berkualiti,join lah mana segmen yang korang suka. Dari situ laa orang akan menyedari kewujudan blog anda wokeyh..Segmen yang tengah hot sekarang nie adalah Segmen Amer Corner nak join tekan button dekat sidebar ninie.

Sekian..
Share with the world:

1 comment:

♥fie yasmin♥ said...

saya pon join segment amer

 
Designed by Beautifully Chaotic