Pages

30 June 2012

Syok Giler nie!!


Assalamualaikum & Salam Sayang

Bilik tidur adalah tempat yang paling kita sayangi,tempat yang selalu simpan rahsia untuk kita,tempat yang selalu kita lepak pokok pangkalnya bilik tidur adalah kekasih kita kan?.hehe. Tadi duk asyik blogwalking dekat blog-blog follower,Aku ada terjumpa satu entry discuss pasal suasanan bilik tidur kegemaran mengambarkan personaliti,so i tried,haha..result?taknak kasi tahu laa. Sekarang nie aku taknak laa buat entry pasal personaliti-personaliti bagai,nak buat entry pasal bilik tidur jugak tapi lebih membincangkan pasal bilik tidur yang menjadi keidaman aku. Ada yang taknak tahu? Dengan senang hati anda boleh keluar daripada blog nie.



Jikalau satu hari nanti ada orang yang nak sponsor aku untuk design my room,aku nak sangat bilik tidur yang berkongsepkan minimalis. Bilik tidur yang tak sarat dengan barang. Alaa bilik tidur yang macam yoo rin dalam cerita my girl tuu. Kemas dan luas. OMG! siryes selesa gila. Ok,antara aspek yang aku titikberatkan dalam pemilihan design bilik tidur adalah

1.KONGSEP
kongsep amat penting bagi design sesuatu tempat same jugak dengan bilik tidur,pilihan kongsep adalah minimalis sangat-sangat aku berkenan,relaks dan santai.

2.WARNA
yes! warna memainkan peranan penting tau. Bagi aku,dua jew warna pilihan pink and white. Sebab apabila kita letak jew warna macam nie dekat sesuatu ruang,ruang tuu akan nampak lebih luas,kalau ditambah dengan cermin besar,keluasan tuu akan lebih terserlah.

3.AKSESORI
aku tak suka sangat dengan aksesori yang banyak-banyak dekat bilik nie,cukuplah sekadar ada meja study,meja solek,katil dan almari. Thats all.


Tiga aspek nie amat aku titikberatkan bila bercerita berkenaan bilik tidur. Sekarang nie kita pakai bilik tidur yang biasa jew,yang penting bilik tidur kita ada kelambu yang lain daripada lain.hehe..

Nanti kita kahwin kan,kita nak bilik tidur macam kat bawah nie boleh tak??hehe/* belajar tak habis lagi nak kahwin pulop,gatal toll!


yang nie pun ok jugak kan awak?hehe

Sekian,



Share with the world:

1 comment:

nuha ahmad said...

wOW.. ada swimming pool tak menahan hihi

 
Designed by Beautifully Chaotic