Pages

25 June 2012

My Dad



Its so scary kan? Saya tahu gambar saya sudah cantik tak perlu nak tegur-tegur nak bisik-bisik. Ok,topic malam nie takde kena mengena langsung dengan gambar tu wokeyh,. Kita saje jew tuu letak gambar kita sebelum memulakan entry,yewla nak tayang mata kita uhh,mahal  kalau buat mata camtu.hueuheu

Awak-awak semua tadi kan masa kelas english kita...kita kan awak,kita.. alaa malu la nak cakap kat awak-awak semua tapi kita nak cakap jugak. Baca dialog:

Teacher: ok class,today i want all of you write an essay about co-curicular weeks festival in our school.       Please hand it your book before time up.

Teacher dah bagi arahan dan kita orang semua mulalah memerah otak nak hasilkan essay sebelum masa habis. Sambil kita orang mengarang essay,Teacher datang kat aku,Kecut perut beb! sebelum nie tak pernah pown teacher perhatikan aku..and. Dialog lagi

Teacher: Budi,i likes your essay..:)
Me: Hah?! which one?
Teacher: an essay about describe your father. I likes how you describe about your father.
Me:oh! that one,hehe. thank you teacher/*muker bajet control jew,dalam hati rasa nak melompat.

oh! bertapa riangnya hati mendapat pujian macam tuu dari teacher. Teacher aku tuu memang susah nak puji essay orang. Yang dia tahu cuma cakap essay kita orang satu kelas just 'Cerita Basi'. Hari nie first time dapat pujian macam tuu setelah berkali-kali mendapat gelaran cerita basi for my essay.

Thanks abah,because of you, i can write a better story. Thanks a lot.





Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic