Pages

25 June 2012

A fresh air give me strength



Assalamualaikum & Salam Sayang


Buar reader yang semakin hari semakin ramai dalam blog saya,ingin saya ucapkan terima kasih banyak kerana masih sudi untuk membaca setiap coretan hidup saya di sini. Terima kasih juga kerana telah memberi comment-comment yang mematangkan lagi diri saya. 

Pagi nie paling awal aku bangun,siapkan diri untuk pergi ke sekolah. Bangun awal maka siap pun awal laa. Baki masa yang ada aku gunakan untuk keluar rumah dan melihat persekitaran waktu pagi. Yes! amat tenang sekali,terlalu lama aku tidak melakukan perkara ini. Duduk di tangga keseorangan sambil menunggu waktu pergi ke sekolah,aku memandang kosong jalan di hadapan rumah,kereta semakin banyak yang melintasi. Fikiran aku melayang lalu air mata yang dipaksa tidak keluar jatuh jua.

Ya! Aku terlalu rindukan abang aku,baru je seminggu lebih dia tinggalkan aku pergi belajar. Hubungan kitaorang memang rapat tapi selalu bergaduh. Apa yang membuat aku terkilan dan sedih adalah kurang dari 24 jam dia hendak pergi tinggalkan aku,kitaorang bergaduh. Belum sempat aku lakukan rutin yang selalu aku lakukan sebelum dia tinggalkan aku,dia telah pergi. Memang dia akan balik,tapi waktu untuk saat itu terlalu lama bagi aku. Aku penat menunggu. Telefon dia?no!! Aku tak tahu nak cakap apa kalau aku call dia.

"kak?bakpe dok sinie?"my mum wak aku terkejut giler. "saje"jawab aku sambil tersengih..

saya pergi sekolah dulu yew awak2.




Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic