Pages

05 June 2012

beli handphone or tablet online~



assamualaikum mak cik,pak cik,kakak,abang,adik and semua laa. Sebut je pasal online shop mesti dalam kepala  korang semua akan terbayangkan  blogshop-blogshop yang menawarkan pelbagai jenis barangan make-up,pakaian dan so on laa. Tapi pernah tak korang terbayang online shop yang penuh dengan gajet-gajet canggih?handphone?tablet? wow! kan senang kalau order then terus sampai dekat rumah. Tak payah nak susah tersesak-sesak dekat jalan semata-mata nak dapatkan benda alah nie. Alaa come on laa guys,semua dah canggih,klik and dapat,tapi jangan lupa untuk bayar ok. hehe



Korang dah tak sabar-sabar laa tu kan nak tahu online shop yang menawarkan perkhidmatan ini semua kan? Sebelum ninie cakap bagi lah ninie jadi promoter tidak berbayar dulu wokeyh. Online shop nie ada menjual pelbagai jenis handphone,memory card dan juga ipad dari pelbagai jenama. Cara pengurusan  dorang juga pantas. Setiap barangan yang dijual pasti akan ada warranty,best kan?,jadi kalau barang yang korang beli dari dorang rosak,bolehlah claim warranty tuu. Harga yang dorang tawarkan pun tak jauh sangat dari harga pasaran,ninie rasa harga sama jew dengan kat kedai tuu..


Dengan tidak ada kesabaranya ninie perkenalkan DISTROMOBILE. online shop yang akan membuat korang giler seketika.haha. jangan lupa ok untuk usha online shop tuu. k bye2.


Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic