Pages

29 June 2012

Memori raya tahun lepas~

Assalamualaikum & Salam Sayang





Tengah dok skodeng-skodeng fail yang aku meletakkan gambar-gambar masa muda,terjumpa laa memori raya tahun lepas,maybe?hummpp..Ouch malu tahap gaban sebenarnya nak tempek biar melekat tak boleh cabut-cabut dekat blog nie,tapi hati nie menjerit gatal nak letak jugak. Siryes,aku time nie memang tak pandai nak pakai shawl. Haahaha,habis aku belit sana aku belit sini.


Pinky VS Reddish,who will be the winner???. Aku habis tampil ringkas seringkasnya dah hari tuu,yewla pergi raya dekat-dekat jew. Hari tuu pun panas,nasib baik laa sampai-sampai dekat rumah kawan tuu,air plus ice,fuhh! bez giler beb. Tengah panas terik aku main redah jew pastu dihidang pulak dengan air yang betul-betul buat tekak aku rasa nyaman,cool gitu..Not a digital camera coolpix wokeYs!



3 sidara yang  masih lagi tak berpunya-punya! Opss!,silap cakap, 2 jela tapi yang terbaru 1 orang lagi yang masih tidak berpunya. Ada berani masuk laa line. Time nie,siryes aku memang kaku giler,langsung tak pandai nak bagi pose yang menarik dekat camera. Takde chance nak jadi model laa nie.Haduss...







Akhir kata dari aku..semoga raya tahun nie lagi best dari tahun dulu. Puasa pun tak lagi tapi dah berangan nak raya. Puasa entah cukup ke tak.huuehue..

Sekian..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic