Pages

01 June 2012

kita pelik,ada kew orang nak faham?



hello peeps,
Ramai orang cakap ninie nie pelik. Ninie ingatkan BF ninie jew yang cakap macam tuu,rupanya ada lagi orang yang cakap macam tuu. Haissh pelik betul laa,kita tak faham laa nape dorang boleyh cakap macam tuu kat kita awak. Awak rasa kita pelik tak?ok biar kita listkan perangai kita and tindakan kita selalu suker buat pastu awak-awak semua decide adakah perkara tuu pelik??

  • Apabila kita keluar rumah tak kira laa kita pergi mane,kita tak suker ada orang ikowt kita sebenarnya. I mean orang temankan kita. Kita lebih suker jalan sowang-sowang jew.why? sebabnya kalau ada orang ikowt kita,kita tak bebas buat apa yang kita nak,misalnya kita nak jalan2 banyak temoat lagi tapi orang yang temankan kita tuu dah nampak penat,mesti laa kita kesian kat dia kan?so terpaksa laa balik awal. tak ke susah tuu..hehe
  • kita tak suker orang always ikkot kemahuan kita. i mean ikowt jew pendapat kita. Nampak sangat laa dia tuu xde pendirian kan. Kita pown nak jugak rasa pendapat kita ditolak bersebab. kita nak jugak dengar pendapat dari dy.
  • kita tak suka jugak ada owang yang senang jew maafkan kesalahan kita awak. Bila kesalahan kita always jew orang maafkan gituu jew,anti kita akan mudah buat kesalahan lagi.
  • kita paling suker kalau lelaki buat sesuatu dengan usaha dia sendiri,and dia tak perlu mintak pendapat kita untuk buat sesuatu. Dia lelaki so dia kena laa ada pendirian and yakin diri ok.
  • kita jugak suker kalau ada lelaki yang tak anggap kita nie queen control. i mean,dorg berkelakuan macam dorang nie pelindung kita.ececeh lebih dah pulak nie.hee

ok,cukuplah 5 sifat ninie yang orang cakap pelik,hehe. banyak lagi tapi malu laa nak post,huehue.
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic