Pages

22 August 2013

Hlovate, who is she/he ?

بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ.

Assalamualaikum & Salam Sayang

Tatkala membaca entry daripada blog kawan aku,tiba-tiba hati terdetik nak baca  entry-entry yang lama dia. Salah satunya adalah entry yang bertajuk HLOVATE(tajuk yg menarik,ingatkan penulis novel like JK.Rowling). 
Baca punya baca,rupanya HLOVATE ialah seorang penulis novel dan paling mebuatkan aku sentap kenapa aku tak pernah tahu tentang kewujudan novel-novel beliau?

Berdasarkan result daripada Google,novel yang telah Hlovate tulis sudah mencecah 6 buah. Apa yang menarik minat aku tentang Hlovate ni,she/he never dedahkan identiti dia yang sebenar,memang misteri. Siapa pun dia its not important right now because aku nak p cari karya-karya dia ni dekat pesta buku next week.


Memang,aku tak pernah baca atau tahu tentang kewujudan novel-novel hlovate tapi itu bukan isu sekarang. Apa yang aku tahu sekarang,aku dah jatuh cinta dengan karya-karya hlovate. Boleh baca online je karya-karya dia tapi aku tak nak,aku nak miliki karya dia. Next week will be the beginner of my mission nak cari novel Hlovate.

Share with the world:

2 comments:

Broken_jar said...

yes,hlovate's a mysterious author,never bother to tell us his/her identity. But,i have that kind of strong instinct that she's a woman,heheheh.. Go buy all her novel n read them by heart.. tpi kat klantan stok novel dia agak terhad,sedih kan.. N,dee,best wishes from me for the upcoming month*september* :)

Miss u,May Allah protect u dear :)

Elvroseth said...

I think hlovate is a He .

 
Designed by Beautifully Chaotic