Pages

02 March 2012

tips hilangkan bintik hitam @ putih


salam 1 Malaysia semua(ececeh patriotik la pulak)..pada hari yang memang cukup-cukup baek nie,aku ada tips nak bagi dekat korunk semua..nak tau ape??haa bace la entry aku sapa fullstop terakhir..
ok jom..

mesti ramai gurlz yang mengalami masalah black @ whitehead nie kan???boy pown tak terkecuali dari problem nie..aku pown sama..bila terlalu banyak bintik-bintik hitam n putih nie kat muker dah xde la mukan licin kite tuu kan???uhhh,part nie memang benci sangat2...so skunk aku dah jumpa satu produk yang aku yakin sangat-sangat menjadi..wait,lau korunk tak berani nak pakai produk2 cam ginie korunk still boleh pakai   
cara tradisional conth nye pengunaan putih telur...

cara-cara nye..
1.ambik putih telur sahaja
2.lekatkan putih telur d kapas.
3.tempekkan putih telur yang ada di kapas 2 dekat muker korunk,biarkan kapas 2 jadik maker kt muker krunk lbh krng 15 mnit bru korunk p cuci mker...



p/s:kapas 2 bleyh ganti dengan tisu..

ok yang 2 cara trasdisional,aku pernah jugak try dulu-dulu p skunk da mls..lagipown ma aku always bising-bising coz aku bazirkan telur,hukhuk..



haa,korunk kenal tak produk 2???aku berani jamin laa ramai yang kenal produk nie coz produk nie memang femes...n yang penting amat berkesan untuk menghilangkan kekotoran yang tersumbat di muka..produk nie amat sesuai untuk lelaki dan perempuan...kite bukan bleyh guna dekat muker but kat belakang pown boleyh...contohye kulit sape2 yang cenderung mengalami masalah2 kekotoran dekat belkang boleyh cuba produk nie...


korunk x payah risau pasal harga laa,produk nie memang muarah n harga dy kurang dari rm50 jew..time promosi hari 2 rm21 each jew..so,tunggu pe lagi??jom laa rembat produk nie dekat cosway dengan harga yang amat berpatutan ok...aku pown nak p cosway jugak laa,nak p bli produk nie,rugi taw x cuba...




Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic