Pages

09 March 2012

aku tersepit weh!!!!!!!!!!



memang terlampau sungoh pew yang aku lalui tadi..korunk rileks dulu,nie bukan kejadian-kejadian pelik wokeyh!!tapi bagi aku nie memang teruk n aku meluat giler..

aku bukan nak kutuk ke pew tapi dah jadik depan-depan aku n korunk tuu da buat aku betul-betul meluat n tak tahan...
citer dy camnie,tadi aku dok tunngu cousin aku amik aku abis kelas,aku p laa tunggu kat depan pasar tuu tetiba laa ada 3 owang mamat yang terlpas dari mane ntah,'sorry laa beb,bagi aku komen cikit gaya korunk kay..korunk nak bergaya tapi korunk x pandai nak mix n match so hasilnye tersangat laa buruk ok'...
yang aku meluat tak habis-habis nye dorunk nie dok kacao aku(aku tak layan pown,aku wak cam owg pekak + bisu,then dorg blah,penat leteww,nsb bek korunk tak kacao aku lame lau x slh sowg tuu dh mkn penampar aku dh)..

lepas tuu dorg p duk lepak kat tangga,x jaoh pown dr aku...aku tak laa dorg wakpe..pastuu ada 2 owang pompuan nie,berbaju kurung laa konon,ayu..hakahak,bg kau ayu bg aku tak!!..aku ingtkn nk lalu biasa jew,then tetiba g break tepi aku...dok dekat2 ngn aku lak tuu,sorry la beb im not less ok...
pastu tetiba laa aku dengar suara manje opps bukan manje but BUAT-BUAT MANJE...

pelik laa kan ada lagi pompuan cam ginie skunk..dorg tuuu kan,haaa aku da nak ckp kasar dah nie..
bukan pe aku comment kuat2 nie tapi ntah laa memang x suker lau pompuan nie wak2 murah kat depan laki yang memng sah2 xde ciri2 bleyh wak husband,,soo sorry laa k...
korunk lau nk date jgn laa hary jumaat hormat laa ckit owg p solat jumaat korunk kat snie wk......
aku pulak terpaksa saksikan drama murahan korunk dh laa korrunk punya body tuu ada bau..hihi,jht ppunye mlut hakuu..huhu,tuu la sape suh
duk dkat aku,kang aku da komen lelaju jew mulut aku men lancang..
ahaha
Share with the world:

6 comments:

Ady5449 said...

hahaha lawok2,,brani ep bg pnampar kokre?

budiyati said...

dop caye ep???nk try kew???
mse form 1 2 aad sowg laki 2 dh 2 kli kna pnmpr kokre..huhu

Ady5449 said...

haha xsey a try, thanks je laa, hee

budiyati said...

haha...lau nk try gk gtau je a..bkn skit pown..
pling skit msuk wad jew..hukhuk

Syazwan Che Deraman said...

hehehhe..

bekeng dio.

apft ada bukok untuk cadet puan.
nanti try mitak la.

try g satu forum ni.
g google, type flylah.

banyak perbincangan kat situ.

:)

budiyati said...

hahaha,meme bekeng pown...ok nati sy try search..thank info sy ep..

 
Designed by Beautifully Chaotic