Pages

03 March 2012

top 10 bloggers terhebat~



hai selamat petang to all blogger2 yang canteek n hensem..:)..hehe..hary nie aku nak hapdet pasal blogger2 yang memang bagi aku terhebat laa..disebabkan dorang laa aku terdorong untuk ceburi bidang blog nie..hihhi..

dulu memang aku x tahu langsung pasal blog-blog nie but bile aku baca 1 blog 2 aku terase nak ada blog sendri,so aku create 1 blog..igatkan mudah jew,tapi susah jugak,aku hampir putus asa taw bbut terjumpa pulak 1 blog nie yang banyak bagi tutorial berguna tuk aku..so dengan bangganye aku mengumumkan top 10 blogger terhebat bagi~

lyssa faizureen yang peramah

ben ashaari yang rajin(sebab dy rajin hapdet blog,hihi)
nisa kay si gadis moden
wan hazel yang kreatif
irine nadia yang sweet
ima sahaja yang fotogenik
yuyu zulaikha si kupu2 kecik
myravea si gadis mata comel
wany si gadis shawl
cik bunny penuh informasi



hehe,sowy aku rjin print screen 1 blog jew,sifu ak,akak lyssa faizureen..memang peramah giler2..hukhuk

korunk tunggu pe lagi???jom laa terjah blog dorg..memang terhebat taw...aku nak ucapkan tenkiu bebanyak
sebab blog dorg bg inspirasi kat aku tuk terus dengan dunia blog nie..tenkiu akak n abang...:)
Share with the world:

2 comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

amboihhh . printscreen blog akak jer ?? huhu . Maaaalluuuuu /:) ekekeke ^^

budiyati said...

hehe,blog akak tuu blog fav sy tau,hee

 
Designed by Beautifully Chaotic