Pages

24 March 2012

3 Days 2 Night



haaa korunk pk apa tuu ep???3 days 2 night nie bukan tempoh haku p honeymoon laa(agak2 bile laaa aku bleyh honeymoon ep)..huu..3 hary 2 malam dah aku tak hapdet blog kan3??
biase laa owang busy laa katakan,actually sengaja sibukkan diri..menjadi kegematran aku laa kot nak busy2 nie..bila penat,mula nak mawoh owang tak de reason..

hary khamis,22.03.2012 aku p kem kepimpinan kelab dan persatuan anjuran sekolah aku sendiri..
kem nie sebenarnye juz for pengerusi n setiausaha kelab & persatuan jew p aku gatal2 nak ikot jugak,aku mintak ngn setiausaha aku tuk replace her join this programm..errrr adakah saya sangat kejam???huhu..
untung aku dapat SU yang baek,she allowed me..hahaha..ok laa aku juz her assistant,aku nak p jugk,aku mitak jew a ngn dy..hakhak..
 
aku stop menaip kat ciniey yew..nanti aku hapdet lagi pasal kem nie with picture ok??..


p/s:kem nie tersangat2 bez,fasi2 sporting plus hensem..hahaha..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic