Pages

10 March 2012

im a pilot~



aku???pilot???insyallah 10 tahun akan datang aku dah boleh pakai gelaran n jawatan nie..korunk doakan aku ep..aku memang minat giler2 dengan kerjaya nie since aku sekolah rendah lagi..if ada jew aeroplane yang fly area rumah aku nie memang tak sah lau aku tak keluar and tengok flight tuu..hehe..macam budak-budak laa pulak kan tapi tuu laa aku..aku suka buat something even i know its so childish(opps!! sila betulkan bi sy,..hehe)...

kerjaya nie memang mencabar sangat2 tapi aku nak jugak..aku suka buat benda2 yang mencabar nie baru aku rasa diri aku nie hebat bila aku dapt buat sesuatu yang owang lain jarang buat...
aku mengaku aku tak suka tengok owang laen lebih dari aku tapi tak laa sapa aku benci tak tentu pasal..bila aku asew jeles dengan dy aku akan buat sesuatu yang dy tak boleyh buat...hehe..
ok laa tuu kan persaigan yang sihat..
so kerjaya pilot nie pown jarang2 pompuan dapat buat kan???hee

kenal tak gadis kat dalam gambr tuu??alaa bukan yang pakai baju merah menyala nie tuu yang manis bertudung tuu???canteek kan???korunk tahu kew sape dy???laaa korunk nie memang susah nak kenal owang..ok let me introduce her...
gadis kecik molek tuu laa yang bagi inspire kat aku tuk kejar betul2 cita2 aku nie..dy dah jadi idola aku nak capai cita2 aku yang dah lama aku simpan nie...akak tuu nama dy noor hafizah bt mohd idrus,cam nama mak sdra aku laa pulak..hihi...
aku memang saluut giler kat dy..why??
habis jew spm dlu dy p msuk unversti amk jurusan yang bertentangan dengan flight nie..pastuu dy tkar kos sbb kos dy amk tuu x sesuai dgn dy..amk jew kos bru kejap ttba dy trbce 1 iklan air asia ad wk stu twran tuk cary pilot laki n pompuan so dy tak lepaskan pluang yang ad,dy brni amk kptusan tuk drop kos yang dy stdy kt U smta2 nk kejar cita2 dy dri kecik lagi,n hasilnye skunk dy 1 step lagi tuk bglar kapten dlm bdng Floght nie..

aku nak sangat2 jadik cam dy..so skunk nie aku keje blom bagai nak giler lagi lepas jew cuti nie aku memang dh niat nak busy kan diri aku dengan study jew..,macam mane skli pown aku nak jugak capai cita2 n impian aku since aku skolah rndah lagi...
opps satu lagi aku selalu baca blog sowg pilot nie..di sini laa aku dpt segala info pasal bidang nie..thaks a lot abg Syazwan Che Deraman..hehe..
infomation abg sngt2 benilai bagi sy..:)...
so sapa sini saje kite becerita pasal cita2 ok..nati jumpa lagi..:)
 
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic