Pages

02 March 2012

express entry~



haa,korunk hengat bas jew ke express nye???taip entry pown ada laa..
nie aku taip cepat-cepat sebab jap lagi aku nak p study addtional maths..sape suker subjek nie angkat tangan cepat..hehe...subjek killler dalam pelajaran nie bagi sesetengah student yang memang anti maths macam aku...

dalam banyak-banyak subjek,segala macam jenis maths aku x suker,korunk tau nape???sebab nye calculation laa...mesty laa kena kira kang maths namenye..nie laa penyakit aku,aku x suker benda-benda yang memerlukan pengiraan...ntah pe yang kite kira kita xtau an even jawapan yang kite cari tuu betul..

tapi benci thap mane pown,benda dah kena study,kita study laa,,.kang bila kuar result,subjek yang kita tak suker tuu low memang kita yang rugi..so sabar la demi nak kejar cita-cita..

ok,done tuk entry kali nie...ada masa nanti aku hapdet lagi ok..doakan aku cepat paham study xmaths nie ok??aku nak kejar cita-cita nak jadi pilot nie,kena study rajin-rajin..hehe
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic