Pages

11 March 2012

jeleous???




semua owang ada perasaan jeles kan??cuma yang bezanye tahap kejelesan korunk..
so bagi aku jeles tuu satu perkara normal dalam hidup..tak kira laa jeles dengan sape pown asalkan tak sampai nak membunuh bagai..haha..

hurm tadi kan korunk encik A aku tuu tanye lau dy nk jumpe dy punye ex tuu bleyh x..try korunk teka aku jawab pew???hahaha...aku senyap jew korunk...aku xtau a nak jawab pew...hehe

yes i admit that i really jeles but not too much laa...hahaha
aku tak tahu laa tujuan dy pew...sso aku patot bagi kan??sekurang2 nye dy bg tau aku...
kan x bg tahu dy p jmpe x dy,lau terserempak dgn aku..hurmm tau a dy,hahahaha
xde laa aku p men hentam jew..im not like that laa..hihi

so now au tengah pk ayat nak bg tau pew lau dy tanye sekali lagi...aku asew aku tak boleyh jawab laa..hurmmm.......wait n see je laa kan..hiiihi
Share with the world:

1 comment:

Ady5449 said...

Sbnrnye i nk "test" u jer, nk thu ape resp0n u., mase i blk xder pn kua jmpe dye 2., s0 s0rry ep..

 
Designed by Beautifully Chaotic