Pages

14 March 2012

JOM JADI KAMI BLOGGER MALAYSIA!!



selamat tengahari semua~~~~...
tengah dok rajin2 kan diri nie berblogwalking sana sinie,tetiba terhenti di perhentian INI...
hati pulak tergerak nak join...so terhasil laah entry kali nie...hehe..
kesian korunk aku dari tadi dok kias2 jew..ok cnie aku kasi tau sapa paham punye...

aku dok bebel nie pasal blog nie,mengajak semua blogger2 untuk menjadi GENG KAMI BLOGGER MALAYSIA..bangga weh jadi blogger Malysia..korunk x bangga???...

so korunk2,aku tag blogger fav aku,x laen x bukan of course akak
 dan semua blogger2 terhebat..lau korunk nak suh aku list kan memang sapa pagi esok x terlist laa..
sebolom aku undur diri aku kasi tau korunk aku BLOGGER DARI KELANTAN..hihi 
nk join klik banner uhh









Share with the world:

2 comments:

charmyiex said...

niniey duk machang ke?? akak keje kat penjara machang ni, tepi highway nih...

budiyati said...

laa owg mache ep...ninie duk kg membunga...dkt je a...hehe

 
Designed by Beautifully Chaotic