Pages

06 March 2012

opss!! chemistry killed me!!!



apa ke jadah aku wak tajuk entry cam 2 ep???hahaha..ok kali nie tjuk entry meme berkait rapar sangat2 ngn situasi aku pagi tadi..hehe,sedia maklum laa korunk aku da 4 hary dok mengadap exam nie..kepala aku still ok lagi dok jwab soklan subjek2 teras bab start dengan subjek killer dgn chemistry..uhhh,aku asew soklan tuu macam nak bunuh aku jew..memang cekik aku habis-habisan laa...stress sanga-sangat dengan soklan chemitry tadi..

korunk tau tak nape chemistry nie bleyh bnuh aku dengan tersiksa nye kpla..meh aku list kan sebab2 dy..hehe

  1. time cikgu duk mengajar kat depan aku duk mengajar kat blkng..(aku mgjar subjek gosip uhh,sape2 nak stdy sbjek nie meh a aku wk tuisyen khas tuk korunk)
  2. time cikgu suh wak homework aku wak school work(pg2 dtng skolah then bru buat keje..hakhaka)
  3. time cikgu soal aku wak rilek
  4. cikgu membebel aku senyum jew..
p/s:korunk2 sume jgn lah sesekali meniru aksi ang di list kan if korunk xnak menyesal in future..hehe.
sama2 kite baiki diri sebelum kite diperbaiki ok???
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic