Pages

21 March 2012

result spm kuar aku yang berdebar pulak???



sedia maklum hary nie sume student-student yang amik spm taon lepas akan dapat result dorg hary nie kan??
scra keseluruhan nya result spm for my school turun dengan mendadak.. tengok muker cikgu-cikgu tadi pown murm jew..kesian laa pulak...

student pulak,macam-macam reaksi muker ade..hepy,sad,selamba pown ada..
yang hepyy n cemerlang tuu tahniah laa..korunk memang layak dapat kejayaan tuu lepas penat lelah n masa yang korunk korbankan..

yang sad tuu pulak,jangan dok sedih-sedih lelama..dulu owang suh study betul-betul korunk maen2,wak x dengar jew cikgu cakap,skunk kau tanggung sendiri kan3..but korunk mesty ingat,x semestinya korunk gagal skunk,korunk tetap akan gagal in future..stop think like that..life is fair for us..maybe korunk gagal skunk korunk akan dapat kejayaan bberganda2 in future.. kejayaan tuu ada d mana2 jew asalkan korunk ada usaha untuk berubah..xde kejayaan yang dapat senang2,xde!!xyah pk laa camtuu..sume perlu pergorbanan masa,air mata,letih sume tuu perlu tau tak..

tadi aku memang berdebar giler2,terkejot pown ada..6mpk result dorg rendah2 jew,ckup2 makan jew a..
aku pulak camne erk??risau jugak lau dapat result yang ko..aku nie mudah sangat lemah semangat bagi nasihat kat owang aku bersemangat tiba turn aku..hummmmppp...
pape pown tengok reaksi student2 tadi bile dapat result wak aku sedar dari dunia maen2 aku..memang satu kejutan yang mengejutkan laa..i don't want to be like that..

aku tak nak rosakkan result exam aku hanya kerana reult spm yg ko..sebelom nie,exam UPSR & PMR,gred B,C,D,E or G xde lagi dalam slip exam aku..so aku harap sangat2 slip spm aku sama dengan slip exam UPSR & PMR..tak mustahil tuk dapat lau aku usaha n spend masa tuk study betul2...insyallah...
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic