Pages

18 October 2012

weeks News

Assalamualaikum & Salam Sayang


Hari khamis..Hari yang aku tersangat-sangat suka. Apesal pula?Petang khamis boleh rest dekat rumah,tak payah nak kejar masa untuk ke kelas malam. Balik rest je lepas tuu,malam nanti sambung study and then kita tidur. Begitulah rutin harian aku kalau tidak ada kelas.

Apa cerita minggu ni?Best tak?Or ada cerita yang nak dikongsi bersama?Silakan yew..Minggu nie macam-macam story aku ada,tapi setengah daripadanya akan aku cerita dekat pembaca-pembaca yang tidak berapa nak setia ok.huhu

We start with the cerita gembira ok.Minggu nie aku baru dapat tahu yang tarikh permohonan ke program Matrikulasi sesi 2013/2014 telah dilanjutkan sampai 30 november,kau dengar tak beb,30 november tuu,lama. Yang aku happy lebih nie apesal?mana tak happynya beb,kalau tarikh tuu tak dilanjutkan maknanya aku tak dapat nak tukar jurusan yang aku pohon.weee..Ok tuu buat aku happy..

Cerita kedua,cerita sedih+simpati..Salah sorang kawan lelaki aku terlibat dengan kemalangan berdekatan dengan sekolah hari selasa 16.10.12 dalam pukul 5 petang. Motor yang dia naiki tuu berlanggar dengan kereta. Keadaan dia amat kritikal sekarang nie. Hanya doa yang mampu aku kirimkan untuk dia. Dengar-dengar peluang dia sekarang nie amat tipis lah. Time dia dihantar ke hospital tuu pun dah 50-50. Aku terima berita tuu pun bagai nak tercabut jantung. spm pun dah makin dekat and now dia terlantar dekat hospital pulak. Sama-sama lah doakan untuk dia..

Masih banyak lagi nak cerita sebenarnya tapi kepala dah rasa pening dah nie..nak tidur kejap..opps yang terbaru aku hampir nak jadi mangsa kemalangan dalam hujan pagi tadi..tapi sempat mengelak. Kemalangan kereta dan kereta depan mata aku,orang dalam kereta tadi aku tak tahu macam mana keadaan dia..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic