Pages

21 October 2012

Dinner With Them {event}

Assalamualaikum & Salam Sayang

Zaman budak-budak sekolah semakin meninggalkan aku..Selepas ini zaman universiti akan aku masuki dengan gembira..harap2 dapatlah tempat dekat universiti nanti,insyallah..Sekolah pun dah berapa minggu jew lagi kan,adik-adik form 1,2,3, happy laa dorang tapi bagi kami form 5 rasa dah nak tercekik..yewla penentu masa depan kiteorang dah tak lama lagi..Form 4 jugak tak ketinggalan,kalau nak berjaya dorang kena mula sekarang..

Berbalik pada event makan malam pengawas SMK Machang yang di adakan pada 19.10.12..Actually aku dah tak nak pergi sebab my abah tak ade kat rumah,so takde orang nak hantar laa..Tapi nasib baik laa ada owang nie sudi nak jemput dan hantar aku. Hushh,syukur dapat pergi jugak..Mula-mulanya segan nak naik kereta dengan dia,sekali ini aje buat-buat tak segan laa..haha..Event malam tuu best dengan kehadiran band dari mana ntah,dop sempat nak tanya. Abang2 band tuu pun nampak sombong..


Sila beri tepukan pada kita!!yeay!!haha..perasan kejap boleh kan..hihi.Kita bangga nie awak.Kawan-kawan kita tak dapat,kita jew yang dapat sebab kita ada jawatan dalam badan pengawas.Kita sorang jew form 5 pegang jawatan tertinggi dalam badan pengawas kat sekolah kita nie taw..yang lain semua form 6,termasuk lah timbalan kita form 6 jugak..Segan nak pergi ambik nie semua dengan PK1 sekolah kita,sebab pakain kita mengalahkan dia..hihi..

Kita rembat jap adik bob kita.. Happening gila dengan dia,tapi sayang dia nak balik awal so tak boleh lah nak lepak-lepak dengan dia..Maybe dia bimbang kena sound dengan mak dia kot balik lambat..hehe

Nie kes malu punya,kan dah candid..Jangan salah sangka taw,nie bukan pasangan kekasih..nie just pasangan adik dan kakak..Yang lelaki tuu anak PK1 sekolah kita,merangkap best student for SPM tahun depan..Sekarang nie pun dia yang teratas dalam rating akademik form4.

Gambar-gambar nie semua terpaksa di edit sebab kurang berkualiti,malam biasalah..lagi pun kita tak suka pakai flash bila ambil gambar..Hadiah pinjam jew nie ek..

Yehh!!gambar we all lagi..Adik nie memang suka bergambar dengan kiteowang..Kalau perasan,akhir-akhir nie banyak gambar bersama dia kita upload dekat Facebook,twitter dan blog..kiteowang rapat since pergi Gambang hari tuu laa.


Halooss dop puah hati laa gambar nie,tengok!! kita pendek..lepas tuu nampak berisi sikit kan pakai baju nie..Thanks Choco Beau Boutique for the tudung and baju yang kita gayakan semasa dinner  nie yeaw..kita jadi perhatian taw malam tuu..hehe




Setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan..Thanks a lot to the KP tahun 2012 abg faizal sebab bagi kepercayaan yang tinggi kepada budi untuk pikul tanggungjawab sebagai exco perhimpunan 2012 walaupun bahagian perhimpunan sekolah kita agak messy sikit..hehe..Thanks jugak sebab pilih budi sebagai pengawas terbaik sesi 2012 & peserta wanita terbaik kem pengurusan kokurikulum 2012..terima kasih lagi sekali sebab sudi ambil budi malam tuu,,hehe..segan sebenarnya..
Share with the world:
 
Designed by Beautifully Chaotic