Pages

21 October 2012

Hey Fashionista!..its crazy sale!!

Assalamualaikum & Salam Sayang



To the woman,girl or seangkatan denganya,mari dekat-dekat nak habaq dekat hang nie,aq ada jumpa blogshop yang tersangat da bomb nie. Harga bermula daripada RM10>..gila betul gila nie..Nie bukan blogshop yang jual pakaian bundle ok,nie blogshop yang jual pakaian baru punya..
So bagi sesiapa yag memang kemarut dengan fashion ala-ala korean tuu tapi tak cukup duit,hah! nie lah blogshop yang paling sesuai untuk korang tau. Setiap barangan yang dorang tawarkan ada discount 30%+++ ditambah lagi dengan FREE SHIPPING!!..
Yang nie harganya cuma RM20 lebih sahaja..murah kan..dekat blogshop lain jangan haraplah korang akan dapat harga yang macam nie tambah dengan freeshipping pulak tuu..



Semua pakaian yang ditawarkan di sini amat sesuai untuk remaja dan yang paling best ia mempunyai pelbagai warna yang boleh kita pilih sendiri..


Couple-t pun ada jugak,dont worry bagi korang yang tak suka dress boleh jew ambil tshirt yea..Selalunya kita tengok blogshop-blogshop hanya tawarkan tshirt jea kan,tapi blogshop yang aku cerita hari nie tawarkan pelbagai jenis pakaian untuk couple ok.


Tunggu apa lagi??jom serbu SallyFahion!!!..dapatkan dress,pants,shirt,bag,etc..dengan harga yang tersangat murah dan yang teristimewanya barangan baru akan di update setiap 30 minit everyday.!!..Happy shopping guys..:)




Share with the world:

1 comment:

Unknown said...

eyqa terus g serbu.. hehhehe

 
Designed by Beautifully Chaotic