Pages

15 October 2012

Headache

Assalamualaikum & Salam Sayang


Kelas pagi petang malam,urgh so stress right now you know..Lagi 20 hari nak exam tapi tahap kesihatan aku makin teruk. Tubuh mudah letih,sakit kepala always laa yang tuu..Mata pun dah makin tak nampak,kalau cikgu dok ngajar dalam kelas memang aku hanya dengar suara dia je laa. Nak tengok apa yang dia tulis dekat whiteboard,uhh memang tak nampak kabur!..Makin aku tengok makin sakit kepala aku dibuatnya..

Rabun pun time macam nie laa kau nak serang aku,tak boleh tunggu 2 3 tahun lagi ep?sekarang jugak kau nak kenakan aku..Alamaknya melepas lah apa yang aku impikan selama nie. Cermin mata pun tak dapat nak buat lagi. Urgh!!! betul-betul stress laa macam nie..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic