Pages

31 August 2012

Jalan-Jalan Cuci Mata Di Moon Couture


Assalamualaikum..

Pasaran online shop kini makin meluas dan mendapat sambutan daripada segenap lapisan masyarakat terutamanya kaum hawa. Memang tidak dinafikan kebaikan membeli-belah di online shop adalah menjimatkan masa. Ya,aku akui itu,aku sendiri pun dah makin ada chemistry dengan online shop hari ini.. 

Tapi... untuk bershopping sakan di internet korang mesti pastikan dulu kesasihan online shop itu sebelum membuat sebarang bayaran. Jangan pakai berkenan terus bayar. NO2! itu salah ok. But,kalau korang membeli belah secara online di MOON COUTURE ,aku jamin 200% korang tak perlu nak risau apa-apa. Sebab service yang dorang tawarkan memang tip-top.Jom kenali lebih dekat lagi online shop yang makin popular abad ini..


Di MOON COUTURE  korang boleh dapatkan pelbagai maxi skirt dan salah satunya adalah Flare Lycra maxi skirt. Aku yakin sangat-sangat skirt nie amat popular di kalangan kaum hawa sekarang. Jadi untuk memudahkan korang menambahkan koleksi maxi skirt,belilah di MOON COUTURE  sebab harga yang ditawarkan amat berpatutan dan mampu dimiliki semua.




Pelbagai warna yang MOON COUTURE  tawarkan. Pilih warna kegemaran anda,buat payment pastu dapat. Tak perlu susah keluar rumah semata-mata untuk maxi skirt.


Kurung dress pun ada jugak taw. Haa sesuai sangat,sekarang kan masih musim raya jadi jemputan ke open house masih lagi banyak kan. Jangan nak peningkan kepala korang untuk memilih pakaian ke open house. Pegi sahaja ke online shop MOON COUTURE ataupun ke facebook dorang F.MOON COUTURE dan order kurung dress yang akan memberi kelainan dalam penampilan anda. Silap-silap korang yang akan menjadi perhatian dekat open house nanti..


Tidak ketinggalan jugak koleksi tudung yang pelbagai warna dan terkini. Harga serendah RM10 sahaja.



Dekat online shop nie,korang juga boleh dapatkan pelbagai koleksi baju kurung,antaranya kurung riau dan kurung moden, Harga amat berpatutan dan yang penting amat berkualiti..



Ini adalah blouse yang aku dapat free dari MOON COUTURE tau. MOON COUTURE nie suka buat contest dan hadiahnya memang superb..Rugi kalau korang tak jadi salah satu dari customer dorang. Usha-usha online shop dorang tau..


Sedikit sebanyak aku dah kongsikan berkenaan online shop  MOON COUTURE  dengan korang. Untuk dapatkan koleksi yang lebih banyak lagi korang boleh terus pergi ke website  MOON COUTURE  dan facebook F.MOON COUTURE. Masih banyak lagi koleksi F.MOON COUTURE yang patut korang selongkar. :)..Selamat Bershopping...







Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic