Pages

20 August 2012

kita xdop gambar raya~




Assalamualaikum

Kita baru dapat online,login facebook,blog,& check email. Amboi kemain kita sibuk sekarang nie ye. Mak cik tepi rumah kita tak sibuk macam nie walaupun kerja dia mengalahkan segala macam orang sibuk.huehue. Hari ini kita dapat laa rehat jugak,dah rasa tenang tana gangguan. Kemarin kemain lagi kita sibuk,takde orang pun yang suruh kita buat kerja tapi..biasa laa kita kan. Kita suka buat kerja yang orang tak suruh. Kalau orang suruh kita tak suka buat. 

Raya tahun nie bagi kita sama jew macam tahun-tahun dulu,takde perubahan. Tempat,makanan dan suasana masih macam dulu. Agak-agaknya bila laa dapat berubah ep. Kita tak kata kita bosan cuma kita sukakan perubahan. Jadi tiap-tiap tahun kita nak perubahan tapi siapa laa kita nak tentukan semua itu kan3?. 

Satu kita amat-amat tak puas hati raya tahun nie. Gambar!!!!!!!!!!!!!!!..mane gambar kita?. Ok cerita dia macam nie. Malam raya tuu kita ada problem dengan kita punya sibling,so kita nie jenis keras kepala jadi kita bawak problem tuu sampai pagi raya,memang bad mood gila. Bangun pagi nak pergi cas bateri camera pastuu cari-cari tak jumpa camera. Korang boleh imagine tak bertapa gila nya kita pagi tuu. Memang nak mengamuk tapi sabar je laa. Bila camera tak jumpa akhirnya tak dop gambar laa kita.

Petang tuu kita selongkar lagi bag,..memang darah kita naik lagi petang tuu. Camera tuu ada dalam bag rupanya tapi kita tak cari betul-betul. EEEEEEEEEEEEEEE memang geram tahap paling tinggi. Kita dah rancang awal-awal lagi kita nak amik gambar banyak-banyak time raya tapi apa pun xde. Sedih betul laa..

Sekian...
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic