Pages

10 August 2012

Alangkah Indahnya Dunia..


Assalamualaikum.

Alangkah indahnya dunia jikalau engkau dan aku disatukan dalam satu ikatan yang sah dengan lafaz kalimat yang bermakna..Sempunya nya hidup aku andai saat itu tiba bila aku betul-betul bersedia dan bahagianya aku jika tiada paksaan datang menghampiri aku..Nikmatnya hidup....ececeh belom pape kita dah berangan tak hengat dunia,macam laa kita nie layak sangat nak berbicara soal cinta cintu nie..Ya,awak kita sedar kita tak layak lagi untuk benda-benda nie semua,kita masih muda masih banyak benda yang lebih penting kita nak fikir,kita nak kejar dan yang pasti semua itu adalah benda yang paling penting dalam hidup kita berbanding cinta!!..Tapi siapa kita nak atur semua itu?siapa kita nak tentukan itu dan ini?.Kita tak layak tapi kita berusaha jugak untuk buat semua itu berjaya..

Kita masih berusaha nak jauh daripada segala halangan yang cuba mengagalkan impian kita,kita cuba tinggalkan kebiasaan kita walaupun kita tahu susah,sukar sekali. tapi sekurang-kurangnya kita cuba kan,hehe..sayang semua nie mesti bagi semangat kat kita tau kira macam apa owang putih cakap tuu,sapot?hah..support,sokongan maknanya mak aihh..Dunia cinta tuu kita terpaksa tinggalkan dulu,kita fikir kemudian,sekarang tak perlu nak fikir itu semua,tak penting..kita tahu nie semua akan buat seseorang terluka,tapi tolong faham tuu je kita mintak. Kalau awak tak sanggup,kita terima semua keputusan awak. apapun kita terima..tolong buat keputusan mengikut kepentingan awak,jangan fikir pasal kita,kita tak suka macam tuu..

Hesy,sampai sini dulu entry kali nie,kita masih ada banyak kerje nak kena buat..Sebelum berpisah cehh,macam rancangan bual bicara dalam tv plop..kita nak promote satu novel yang baru kita habis baca
Tadaaa

baca tau,kelakor gila..



Share with the world:

1 comment:

Noor Atikah Ramli said...

hahaha..novel tu mmg best ! ika suka sangat dengan jalan cerita dia. hihi

 
Designed by Beautifully Chaotic