Pages

12 August 2012

Pemergianmu Ditangisi

Assalamualaikum

Whassup2 yo!!. Ninie baru jew lepas berbuka puasa ,fuhh kenyang tahap maksimum,nie belum makan nasi lagi. Berbuka tadi dengan bubur jagung..hurm dah lama kita tak dapat makan bubur jagung nie.Nasib baik laa ada jugak nak sponsor bubur jagung dekat ninie hari ini. Ini lah orang panggil rezeki kan?. Korang pulak berbuka dengan apa hari ini?share lah dengan ninie.

Intro panjang-panjang buat meluat juga kan,kita teus je dengan niat kita hari ini iaitu PEMERGIANMU Ditangisi..sedihnya dah terpaksa berpisah,kita baru je berjumpa tahun nie tapi dah nak berpisah..Setiap tahun saat inilah yang ditunggu-tunggu dalam hidup ninie. Sebabnya saat inilah ninie amat tenang sekali dan setiap apa yang ninie lakukan itu hanya kerana Allah SWT. Ramadhan,bulan yang memang dinanti-nantikan oleh setiap umat islam.

Bulan ini lah umat islam mudah mendapat pahala dengan berganda-ganda dan dosa amat payah sekali ditemui bulan ini. Senang ninie cakap,bulan ini betul-betul buat ninie tenang. Buat ninie rasa sayang sekali untuk tinggal ibadah dan untuk melakukan perkara terlarang amat berat sekali sebab itulah ninie menjauhkan diri daripada seseorang buat sementara waktu.  Jadi,terus terang ninie cakap bagi sesiapa yang mensia-siakan bulan ini,mereka lah orang-orang yang rugi amat-amat rugi sekali sayang..

Akhir sekali,jujur ninie cakap Ramadhan pemergianmu amat ditangisi.
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic