Pages

06 August 2012

Tak nak bagi tajuk

Hello there!! peace yo!

Korang apa khabar semua? eh,apasal aku tetibe baek nak tahu khabar korang pulop ep. Demam ke apa,sebelum nie tak pernah nak tanya ataupun nak tahu pasal korang pun.haishh!..Forget about it. Actually mood nak menaip hari ini makin kurang sebenarnya. Kita penat laa awok. Sehari suntuk kita dok kemas bilik nie,buang segala benda yang tidak diperlukan lagi. Baju pun banyak dah kita asingkan,dah rasa xnak pakai kita asingkan tempat lain. Tak buang wokeyh!,kita x suka membazir,baju-baju kita yang dah tak nak pakai semua,kita kasi dekat orang-orang yang memerlukan dekat kampung. Daripada kita buang better bagi dekat orang yang tahu menghargai kan.

Nak bagi dekat adik?No way!,dia tuu xkan pakai laa baju-baju style macam nie,dressing-dressing semua nie dia lansung tak minat. Sebenarnya ninie agak confuse dengan jantina adik ninie nie.shhyyy!! xnak cakap pasal dia,kang belakang penyapu hinggap dekat badan ninie pulop.xnak!!!!!!!!!!. Anyway guys,u all ada menonton pertandingan badminton sukan Olimpik London tak??wohhh!!!!!!!!!! i know Lin Dan menang..Rasa-rasa nya peminat Datuk Lee Chong Wei marah tak ninie kata macam nie. Jangan marah tak,memintai sesiapa tuu hak individu. Sebenarnya ninie memang penyokong Lin Dan tapi dalam masa yang sama ninie jugak harapkan yang DLCW menang semalam. pelik kan?sokong orang lain tapi harap orang lain yang menang.

Melihat cara DLCW bermain semalam,telah membuat ninie betul-betul respect dekat dia. Yes! memang Lin Dan menang tapi kalau nak di ikutkan cara bermain DLCW adalah yang paling hebat,yang paling beradap. Cuma nasib tak menyebelahi DLCW semalam. Maybe next Olimpik DLCW menang pulop.hihi..Apa pun TAHNIAH DLCW. Kesungguhan anda adalah yang terbaeeekkk..

Sekian..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic