Pages

03 August 2012

i have no appetite


Hello there!

Hari ini ninie betul-betul takde selera nak makan lansung,nak tengok makanan pun susah,haishh apa kena laa dengan ninie hari ini. Nak kata bad mood,i don't have any  reason to do that.*sigh*.Time buka puasa tadi pun makan nasi setengah pingang pun tak sampai. Yes! i have a problem. Masalah yang memang saya tak boleh kongsi dengan sesiapa pun. Terlalu sukar untuk tanggung ini semua seorang diri,saya tak kuat tapi saya kena kuatkan diri. Tidak ada sesiapa mampu untuk tolong saya. 

I need a someone to help me but i know ia sesuatu yang sukar dan saya tidak mampu untuk membenarkan seseorang itu membatu saya. Ini masalah peribadi saya,masalah keluarga saya,ia tangungjawab saya untuk selesaikan sendiri.Orang luar mungkin takkan faham dengan apa yang saya hadapi sebab itu lah mereka dengan mudah mengatakan itu dan ini,tapi apakah dia pernah merasa apa yang saya rasa?adakah mereka mampu tanggung apa yang tengah saya tanggung?.Orang hanya mampu lihat kegembiraab saya tetapi mereka tidak pernah cuba melihat kesedihan saya yang mengunung banyaknya dari kegembiraan saya..

I miss my brother a lot. Hanya dia yang betul-betul memahami diri saya. Saya perlukan dia sekarang. Hanya dia yang saya boleh berkongsi masalah dan beban yang tengah saya tanggung sekarang. :(..
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic