Pages

28 July 2012

Website yang gorgeous

Assalamualaikum...

Best nya rasa dapat rehat tanpa ganguan pandangan,pendengaran dan pape jelah..Baru jew selesai kemas bilik yang dah makin tak nampak macam bilik orang perempuan.!. Itulah saya,kalau bilik tuu masih tak menjadi seperti kapal karam (TITANIC) selagi itu saya takkan kemas dan akhirnya saya sendiri yang susah dan serabut. Serabut tengok bilik bersepah,nak jalan pun susah ni kan nak tidur,memang tak lena laa.

Hari ini saya menaip bukan untuk bercakap tentang bilik tidur saya yang boleh disamakan dengan kapal karam tapi saya nak hebahkan satu website untuk remaja berumur 13 UNTIL 17 tahun.. Satu website yang begitu menarik sekali design nya.,Amat sesuai sekali untuk remaja mencari informasi-informasi tentang fashion,motivate,and hiburan..Kalau korang nie jenis yang tak suka melayari internet,korang boleh jugak dapatkan info macam yang terdapat dalam website ini di majalah under the owner of the website. Nak tahu majalah apa?...cuba teka sejenak..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


YEZZ!

yes! yezz dan lama dah ada website sendiri cuma tak ramai kot yang tahu. Saya memang sukakan design weebsite dia,xpuas nenggoknya awak. Sesuai laa remaja macam kita-kita nie.huehueh..jom tengok apa yang ada dekat website nie..

header yang cukup menari sekali. 5 star

dapatkan info fashion and moyivate dekat webite nie tau..

info kesihatan dan kecantikkan pun ada lah..

Info selanjutnya korang gali sendiri dekat SINIEEEEEEEEEEEE

Sekian...





Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic