Pages

16 July 2012

saya penat~


Assalamualaikum.

Saya memang tak berdaya untuk senyum sekarang,. Saya cuba tapi saya tak dapat,saya tak kuat.. Saya penat..Semua ini salah siapa?jujur saya katakan semua ini adalah salah saya sendiri,saya yang minta semua ini,saya yang sanggup hadapi semua ini. Langsung tiada paksaan daripada sesiapa.
Saya perlukan masa untuk rehat tapi saya tak pandai cari masa. Saya hanya pandai maksimumkan masa dengan aktiviti yang memenatkan saya. Adakah perlu saya terus salahkan diri saya??Adakah perlu saya menangis akibat result trial and spm yang sebenar teruk?

Ok,fine! saya berhenti daripada memberi kebuntuan kepada pembaca blog saya. Pokok pangkalnya hari ini,saya hanya ingin ceritakan bertapa penatnya kehidupan saya pada minggu ini. Saya terpaksa tinggalkan kelas selama seminngu kerana terlibat dengan aktiviti luar. 

Bermulanya hari ahad 15.07.12 saya keluar dari kelas untuk latihan Solar Car Race di makmal fizik selama 2 jam. Pertandingan akan bermula keesokkan hari.

Isnin,16.07.12
Saya dan rakan-rakan dibawa cikgu ke SYP (1) Kuala krai pagi-pagi lagi dalam pukul 8 pagi. We went there without our breakfast..*sigh*. so hungry you know!
Alhamdulillah,our project berjalan lancar dekat sana walaupun pada awalnya we all dah hampir putus asa akibat solar car yang kiteorang reka tak menjadi. Wuhh panic tahap gaban laa masa tuu. Then we tried our best nak siapkan jugak solar car tuu akhirnya menjadi. Keputusan belum diketahui lagi because the competition will be start on the next day. Wish our luck ok!..

Selasa.17.07.12
Saya dan kawan-kawan akan ke SYP (1) lagi untuk perlumbaan our solar car race. If menang,kiteowang akan wakil negeri ke Kuala Lumpur. Last year sekolah kiteowang berjaya ke peringkat kebangsaan,. Tahun nie doakan2 lah kiteowang ep.

Rabu.18.07.12
Pukul 2 pm,saya akan menghadiri kem minda apa ntah dah lupa a,. Nak kena check balik. Kem nie pergi dengan parent. Dapat surat jemputan awal-awal lagi dari ppd machang tapi persiapan belum buat lagi.haishh penat-penat..

Khamis 19.07.12
Still dekat kem lagi and today is the last day for the kem. Hari nie juga ada kuiz kimia kebangsaan berlangsung and i need to putihkan mata sahajalah sebab tak dapat pergi. Terikat dengan kem. So,mintaklah kawan untuk gantikan tempat saya.:(

Cukuplah senarai aktiviti saya selama 5 hari yang memenatkan. 5 hari yang saya terpaksa korbankan. 5hari yang memerlukan saya tinggalkan kelas..Saya betul-betul penat..

Sekian..


Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic