Pages

22 July 2012

Silent??



Assalamualaikum,

Sedar tak sedar dah hari ke-2 umat islam menjalani ibadah puasa. /*harap2 nya betul2 menghayati bulan ini yew.. Alhamdulillah ninie masih lagi berupaya dan mesti berupaya untuk menahan lapar dan dahaga. Tak puasa tak boleh raya tau. Zaman kanak-kanak dulu kalau puasa dapat upah tau. kalau korang pun pernah merasai ini semua silakan sedekah senyuman dekat pc korang. huehue. Senyum itu satu sedekah,bulan puasa ini banyak kena  sedekah. Tak mampu bagi duit bagi senyuman pun dah cukup dah sayang.

Silent? Korang hengat handphone korang yang kemain canggih tuu je ke boleh silent?? Manusia yang bernama budiyati murni pun boleh silent laa. Apasal pulop saya berkata-kata macam tuu??. Haa ini sebabnya saya sudah terlalu lama tidak men-update blog. Saya rancang nye nak off sekejap blog untuk memberi laluan  kepada trial spm dan spm but.... Paham ke tidak BUT tuu maksudnya tetapi cik ninie nie tak mampu nak off sebabnya ada je cerita yang nak ditaip dekat blog ni. Setiap hari saya ada je cerita yang nak share dengan follower saya.

Pokok pangkalnya saya memang tak boleh silentkan diri dalam dunia blog nie. Fullstop! saya nak rehat kejap.
Share with the world:

1 comment:

Ady5449 said...

Im your silent reader, keep update ek.

 
Designed by Beautifully Chaotic