Pages

03 July 2012

Berdebar~


Assalamualaikum readers,

Walaupun diri terlalu sibuk sekarang tapi aku still curi-curi masa untuk update blog.hehe. Kalau tak update rasa ada something yang tak lengkap laa.Bak kata si honey koyuki masa memang takde tapi kena cari!..Aku pun baca juga blog honey koyuki LOL,bukan korang je yang kenal  si fatin liyana.

First of all,nak ucap thank you banyak-banyak dekat readers belog niniey kamarudin sebab lately ramai yang sudi comment kat sini and ada jugak yang wish for spm ninie. Thanks you all becouse supporting me.
Berkenaan dengan tajuk entry kali nie BERDEBAR,yes! i did aku memang berdebar tahap gaban nie sebab esok ada pergambaran dekat sekolah./*wow! best tuu,boleyh snap sane snap sini free-free jew,p nape kau berdebar ep?owang suker kau gelabah lak.. Pergambaran nie bukan pergambaraan yang biasa-biasa tau,bukan laa macam photoshoot yang selalu talent-talent kat luar sana impikan,but this is formal photoshoot wokeyh. Macam ada event laa esok.

Pergambaran nie untuk pelajar target spm for this year./*wow kau masuk target ep ninie?. Siryes aku cakap memang terperanjat mengalahkan segala makcik2 kampung aku beb. Tadi ada student yang pergi panggil pelajar-pelajar target kat kelas aku,memang tak sangka akan tersenarai. Berat laa keje aku lepas nie wohh!..Event esoknya pergambaran pelajar target dengan dia punya mentor. Bukan mentor kat tv3 tuu,tak yang tuu Caroline dak kg(tanah merah) aku yang menang. Aku pun tak tahu sape mentor aku,esok segala persoalan bakal terjawab.Fuhh,aku risau dapat mentor yang garang Lohh..Sampai sini je laa entry untuk kali nie,banyak kerja aku nak kena buat lagi.

Sekian..


Share with the world:

1 comment:

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

make up tebal2..huhuhu...gud for SPM ye dear :)

 
Designed by Beautifully Chaotic