Pages

24 July 2012

Oh my Baby





Menghitung hari,
detik demi detik
masa kunanti apakan ada
jalan cerita kisah yang panjang


Betul orang kata menunggu itu sesuatu yang sukar dan jarang sekali orang dapat lakukan dengan betul-betul ikhlas./*betul ke orang kata?ok fine,ninie yang cakap macam tuu tapi betul ke pe. Selalunya orang akan cakap penantian itu bakal merungkap seribu satu persoalan tentang diri seseorang tapii......ninie cakap penantian itu sesuatu yang menyeksakan. Why?because hati dan jiwa nie sudah terseksa dek kerana lama menunggu buah hati yang sudah berbulan-bulan dok usha. Bertahun-tahun dok idamkan. Berhari-hari duk tengok,akhirnya bakal datang ke pangkuan ninie 3 or 4 hari lagi. Insyallah doakan dia cepat dan selamat sampai ok.

Setiap hari kalau on je netbook nie,tak sah kalau tak tengok gambar dia di alam siber nie. Nak pegang tak dapat nak peluk pun jauh sekali. Tapi 3 or 4 hari lagi,yehh!! akan ku peluk belai kau betul-betul,xmau share dengan sesape pun,bagi orang sentuh pun jauh sekali.!!.Kenapa aku terlalu sayangkan kau even kau belum sah jadi hak aku??sebab kau laa satu-satunya barang yang aku beli mengguanakan duit yang aku simpan sendiri. OH MY BABY CANON POWERSHOT A2300..huhue.Nielah baby baru kita awak. Camera digital biasa je kita beli tapi kita bangga tau ada camera hasil dari usaha kita sendiri.



Tak macam awak,sikit-sikit jew nak susahkan parents untuk dapatkan apa yang awak nak. Bukanya manja nama nye tuu. Ok,saya mengaku agak sedikit jeles+meluat= i don't know.hehe..Mulanya rancang nak beli canon A2100 tapi usha punya usha akhirnya berkenan dengan A2300,harga nya tak jauh beza pun. Nie belum bagitahu dekat sesape lagi beli camera nie,nak tunggu camera tuu sampai umah dulu baru nak kasi my mum tengok. Dia pun minat jugak berkenaan camera nie,maybe aku suka bergambar ikut perangai my mum kot.huehue..


Sekian,

nota kaki: nak pergi beli makanan berbuka puasa pulop,
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic