Pages

23 August 2013

Boikot Dan Haramkan Filem Syirik Ini


بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ.

Assalamualaikum & Salam Jumaat


Dunia semakin tua,kita semakin hampir kepada destinasi yang sebenar. Sejak kebelangan ini macam-macam tragedi sudah berlaku tetapi masih ramai lagi dalam kalangan kita yang lalai seolah-olah tidak ada apa-apa yang berlaku. 

Aku malas nak bercakap pasal amal ibadat orang ni sebab aku sendiri belum tentu cukup amal ibadat nya. Apa yang mampu aku katakan renungkan dan fikirkan sahaja. Sekadar untuk peringatan kepada diri sendiri dan sahabat-sahabat yang lain.

Tragedi di Mesir masih belum reda semoga Allah melindungi saudara-saudara kita di sana. Hari ini aku sekadar ingin berkongsi apa yang telah aku baca di salah satu blog tentang filem yang boleh merosakkan akidah kita dan anak-anak muda sekarang. Sepatutnya filem sebegini diharamkan daripada ditayang di negara kita Malaysia.


Keterangan lanjut rujuk di laman INI

Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic