Pages

02 August 2013

Nilai University




Hello guys,as you see the offer letter above,i have been accepted by Nilai Uni to further my study at there. Thank you Nilai University for this chance. Sebelum ni aku asyik update pasal Yayasan peneraju pendidikan bumiputera yang taja aku melanjutkan pelajaran kan. So hari ni nak jugak bagitahu tempat yang bakal aku belajar bulan 9 nie.Insyallah.

Actually,aku dapat official offer letter daripada YPPB untuk sambung belajar dekat Asia Pacific University dekat Bukit Jalil. Discuss punya discuss dengan pihak YPPB,finally i got what i want. Aku minta untuk further study dekat Nilai Uni.But why?i dont know,maybe because of the enviroment and kos sara hidup dekat sana tidak terlalu tinggi and most importantly,Nilai adalah tempat membeli belah yang paling best.!

Aku akan sambung study dalam program asasi bisnes dan terus ke degree bisnes adminstration dekat Nilai uni.But tu perancangan YPPB untuk aku. Aku pun dah tanya dengan YPPB if aku nak tukar bidang bila degree nanti diorang kasi tak,agak-agak la kan. Pn.Nora said no problem as long as you get higher marks and pointer tuu must 3.0 above. I try my best.!

Good news again from Nilai Uni,if nanti degree aku capai pointer yang tinggi,diorang akan benarkan aku pilih samada untuk buat degree dekat dalam or luar negara.Mesti lah pilih dekat luar negara kan.Bila lagi nak pergi lagipun orang nak taja semua kan.(but i'm not sure whether YPPB or Nilai Uni yang bakal taja degree ke oversea).

Apapun i'm really thankful sebab diberi peluang untuk sambung belajar setelah kecewa teruk dengan result UPU dan Matrik. But i dapat Politeknik tahu. Politeknik dekat port dickson kos kejuruteraan mekanikal. Awal-awal aku tolak,dah tak ada mood nak terima offer daripada IPTA. Siapa suruh kecewakan aku awal-awal.kan kita dah tak suka sekarang.!

See you in the next entry

Share with the world:
 
Designed by Beautifully Chaotic