Pages

31 August 2013

Hamper Raya SimplySiti Clearance Sale Until Tonight.!


بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ.

Assalamualaikum and Greetings all.!

Whasuuppp uoolls,hari nie nak rajinkan jari-jari manis aku nie menaip entry promote sikit. Sikit je tak banyak,aku pun tak pandai sangat nak promote-promote barang nie. But hari nie pandai sikit sebab barang yang aku nak promote nie barang favourite aku.!

Dah berzaman kot tunggu item nie di 'sale' kan but hampeh.!. Last week aku ade lah shopping sikit-sikit dekat online shop nie then terjumpa item favourite aku nie buat sale.!
So,apa lagi,jom rembat.! wait2,item apa yang aku dok bebelkan nie. ?Here we go..



HIM charge EDT by SimplySiti.! Setahu aku perfume nie agak tinggi jugak harga diakan but now uoolss boleh dapatkan ia dengan harga serendah RM65.00 sahaja. Dalam harga tu jugak uoolss bukan sahaja dapat perfume but adalagi item-item lain seperti Gold Edition Shading Blush,kuih raya(random flavour) and eksklusif kad raya yang di sign Dato siti nurhaliza sendiri. Senang cerita uolls bayar RM65.00 then uolls boleh dapat Hamper Raya produk simplysiti seperti gambar di atas.:)murahkan.? Harga sebenarnya RM105.80(1 set).!. Terdapat 3 jenis perfume ni yang boleh uolls dapat likes Charge(picture),charm and magnet.

Buat uolls yang gadis-gadis macam aku nie sukakan wangian yang simple,sweet and fresh ada jugak hamper raya untuk uolls dan paling best harga lebih murah.!Uolls hanya perlukan RM40.00 sahaja then uolls dah boleh dah dapat hamper seperti gambar di bawah.!
Set include.1 miss candy EDT(50ml),1 kuih raya(randow flavour),and kad raya eksklusif di sign oleh Dato Siti Nurhaliza sendiri.:). Terdapat 3 variasi jugak iaitu miss Bloom,miss Candy,and miss Fruitti.
Aku ulang lagi hamper nie semua uolls boleh dapatkan dengan harga antara RM40.00-RM65.00 sahaja. Cepat shopping sebab tarikh last sale nie adalah sampai pukul 12.00 am malam nie.!(if im not mistaken).

Kat mana nak beli nie?click link dibawah.








Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic