Pages

02 December 2012

Super Asia Showcase kpop wave!

Assalamualaikum & Salam Sayang
Gelombang kpop memang tidak boleh dinafikan lagi pada abad ini..Hampir setiap hari kita terdengar orang bercakap pasal isu kpop ni especially dikalangan remaja-remaja. Tak ketinggalan  jugak orang-orang sekeliling aku ni,kawan-kawan,adik beradik pun ada jugak minat kpop. Jadi aku nie sedikit sebanyak terima jugak tempias nye. Tapi minat aku untuk kpop ada limit dia. Tidak terlalu fanatik sangat. Ala setakat layan lagu Davichi,2pm,suju,snsd ada laa dalam list aktiviti aku..Seperti yang aku cakap tadi laa,janga terlalu fanatik sangat. Buat sesuatu tuu mesti ada limit dia..
Haa kan dah terlebih bercakap. Berkenaan dengan showcase yang bakal mengegarkan Malaysia tak lama lagi adalah sperti berikut:

Super Asia Showcase - Kpop acts



To all peminat-peminat tegar music kpop,jangan tunggu lama-lama untuk ke kongsert ini secara percuma.. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan kehebatan tarian SUPERJUNIOR,EXO-M,2PM dan ramai lagi artis-artis korea yang akan turut serta dalam showcase ini..Dapatkan tiket showcase secara percuma di >SINIE<









Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic