Pages

14 December 2012

what happen to me??

Assalamualaikum & Salam Sayang
suka sangat dengan gambar nie tak tahu kenapa??uhhh..
Haihh mak aihh dah lama aku biarkan blog terus berhabuk,bersarang tanpa dicuci sedikit pun dengan entry-entry terbaru. Memang tak logik kalau aku kata aku sibuk,dah sah-sah aku tipu pembaca blog aku. Aku tak sibuk langsung tak sibuk,spm dah habis. Aku cuma duk goyang kaki dekat rumah,makan tidur makan tidur aje kerja tetap aku sekarang nie. Ma aku memang dah mula bising sibuk dok suruh aku kerja dekat econjaya dekat tempat tinggal lama aku. Fikir punya fikir bab-bab nak naik teksi bas bagai nak pergi kerja memang aku malas. Lastly,aku decided bulan januari 2013 nanti aku ke JB. Duk dengan cousin dekat sana tolong dia punya bisnes..Tukar haluan,tukar tempat tinggal dan tingalkan kenangan lama di kelantan buat sementara waktu sebelum aku mula study balik..
Tapi kan tapi kan tak sure lagi la nak pergi ke JB..tadi dok online dekat facebook,ada laa cikgu sekolah aku nie dok post dekat group sekolah aku pasal tawaran dia dekat pelajar lepasan spm dan stpm yang berminat nak belajar fotografi dengan dia. Yang best nya die nak ajar dengan percuma. Giler maut nak tolak tawaran keemasan yang aku idam-idamkan sejak dulu lagi..Ingat nak discuss dengan kawan-kawan pasal nie kalau ada 5 orang ke atas yang berminat nak join cikgu tuu nak ajar laa. Dari tadi lagi aku dok sebut cikgu tuu cikgu tuu nama dia cikgu Husmira. Cikgu yang mengajar subjek seni. Tapi tak berapa rapat la dengan aku. Yewla dia ajar seni,aku tak hambik seni aku hambik sains yang semakin hari semakin nak bunuh aku..
Bercakap pasal aliran sains nie,aku nak nasihat kat adik-adik yang bakal spm dan bakal memilih aliran untuk teruskan pengajian di peringkat spm,kalau korang betul-betul tak minat untuk belajar sains jangan pilih aliran sains. Kalau tak pandai boleh ajar tapi kalau tak ada minat susah untuk pupuk kembali.Tapi nak berminat macam mana kalau tak belajar lagi??ni satu hal lagi. Macam nie laa senang,minat terhadap sesuatu aliran adalah asas yang korang perlukan untuk teruskan dengan aliran tuu. Jadi secara ringkasnya,korang kena ada minat dulu walau sebesar kuman pun tak apa,untuk besarkan lain kira..Tapi apapun atas diri sendiri jugak Ada minat tapi tak ada usaha,kirim salam lar,tak jalan jugak..
Wah lama jugak cik ninie nie membebel erk..Dah tak hengat dunia..Sebelum aku stop menaip nak promote satu novel hasil karya melur jelita,dah lama dah novel nie keluar tapi masih jugak nak promote..Tajuk novel "AWAK SUKA SAYA TAK??"suka-suka aku je lebih-lebih menjawab..aku jamin korang pasti suka..wheee
nie memang tak ade moif langsung..Kerja part time aku sekarang nie selain dok menghadap novel
sepenuh masa..huhue..
Share with the world:

1 comment:

Lokman said...

i love you, stupid.. ^_^

 
Designed by Beautifully Chaotic