Pages

08 December 2012

Cool Blog

Assalamualaikum & Salam Sayang




C.O.O.L..yeah its really cool babe..Bukan setakat lelaki je yang perlu cool sekarang nie tapi minuman tuu jugak mesti cool baru lah keinginan untuk menikmatinya betul-betul bermakna..Dekat tempat aku nie kalau nak perkena kan cool blog nie memang agak susah lar jugak,ada tapi tak banyak..Yang selalu aku pergi nya dekat KB Mall tuu aje lar..Tuu pun terpaksa beratur panjang always,boleh dikatakan setiap kali aku pergi mesti penuh punya lar kedai cool blog nie dekat KB Mall..Kalau macam nie lar setiap hari,i cadangkan mr owner cool blog nie kasi bukak banyak-banyak lagi kedai die..Bukan ape,orang ramai suka tapi kedai terhad..(pepandai je kau bagi cadangan dekat orang kan ninie??)

Eh,betul hape cadangan aku nie??ada sesiapa membantah??dah sah-sah memang tak ade lar kan...huhue..
Semua sudah maklum kan,heliza helmi dah terpilih as duta cool blog nie. pilihan tepat pihak cool blog buat..Heliza memang sesuai sebagai duta cool blog,perwatakkan dia yang always cute dan bersih aje memanjang boleh buat orang ramai terasa cool!!!..


tengok,even lori penghantar cool blog pun ada gambar heliza,bila kita dapat macam nie jugak erk??nak jugak gambar tuu bertempek dekat lori macam nie..hehe..Awesome!!..Ingat hari ahad nie nak keluar pergi KB mall lar,dah lama tak dapatkan cool blog nie,sampai mukar dah tak cool lagi dah nie..Lagi pun ada orang yang nak belanja kan,kita terima aje,rezeki jangan di tolak yea..Boleh singgah rumah nenek kejap dengan dia,dah lama tak pergi rumah nenek dengan dia..Kali terakhir dia bawak aku pergi rumah nenek tahun lepas rasanya,but masa tuu kita orang tak berapa rapat lagi..



Haa,dah tercerita hal lain pulak..Actually,update kali nie sekadar nak tunjuk aku nie peduli dekat blog aje..hehe..kita dah habis exam dah awak,kita dah bebas buat sementara waktu nie..Perancangan memang banyak,tapi nanti laa kita update kali lain ye..Banyak lagi cerita kita nak bagi tahu,tapi kali lain jugak lar..entry dah panjang nie..Semalam pun rumah aku nie dah hampir nak kena pecah masuk dan sasaran nya aku!!..kata abah lar..Check punya check semalam,memang dah lama dah dia duk usha kawasan rumah aku nie. Dia macam dah tahu kawasan rumah aku yang senang nak masuk..Giler takut lar semalam,ada kat rumah pun just me and my abang..Time aku keseorangan dekat dpur tuu lar die cuba nak pecah masuk..apa lagi bertempik laa aku dapatkan abang aku..Seram sejuk je cerita pasal nie..Next week dah pindah,abah dah tak bagi duk sini..Lagi pun abah selalu tinggalkan rumah...Abang pun dah nak habis cuti sem die,beberapa minngu lagi dah jadi student semula..ok guys,see you next time yow!!..kasi tengok muker heliza yang cute lagi sekali erk:)



Share with the world:

1 comment:

Broken_jar said...

dengan segala hormatnya,
anda saya tag..hehehe
http://nevagettoolate.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway.html

 
Designed by Beautifully Chaotic