Pages

03 December 2012

Bawal Fashion

Assalamualaikum & Salam Sayang





Fashion tudung bawal kembali lagi pada tahun 2012 setelah lama ditengalami dengan belitan-belitan shawl yang kini semakin pudar..Memang tidak dinafikan lagi la,fashion nie dia akan berulang-ulang yang bezanya ia akan ada penambah baikan daripada segala aspek. Tahun 2010 until 2011 tudung bawal kurang diminati sebab adanya shawl dan juga tudung-tudung spesies Ariani yng mudah dipakai,tapi tahun 2012 fashion tudung bawal semakin diminati oleh gadis-gadis yang bertudung. Bagi korang yang mempunyai banyak koleksi tudung bawal ke,shawl ke jangan dibuang better you all simpan,dijamin beberapa tahun akan datang fashion nie akan berulang kembali.:)


Aku beruntung sangat-sangat sebab tak sempat nak buang semua tudung bawal aku yang dah lama berzaman tuu.. Before this,ada jugak mention dekat my mum nak buang or bagi dekat sape-sape yang nak tapi tak sempat nak buat semua tuu sebab hangat-hangat tahi ayam..huhu.

Hari ni aku godek-godek semula segala pakaian aku,then i jumpa tudung bawal lama..Apa lagi try buat experiment laa..Belit sana belit sini..Actually banyak tutorial tudung bawal yang aku nak cuba tapi dek kerana malas nak bukak youtube yang super fast dah sekarang nie. Aku decided pakai tudung bawal cara sendiri..Tak kisah laa macam mana janji labuh dan sedap mata memandang;:)


Last but not least,i nak promote canon powershoot A2300 memang best. Dah 5 bulan lebih aku guna camera digital nie,setakat nie hasil gambar-gambar yang aku dapat amat memuaskan..Yang paling aku suka adalah hasil video dari camera digital nie,bila kita shoot jew terus dia akan focus dekat objek laa,then yang lain tuu akan di blurkan. Hasilnya adalah HD video..Sesuai untuk sesiapa yang nak buat mini music video,ke apa kew. Tapi janganlah mengharapkan untuk hasil seperti MV artis-artis tuu.. Yang tuu memang power sebab dorang guna gadget yang harga pun power..haha

Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic