Pages

24 September 2012

we spend time together




Kita mengambil masa 1 minit untuk suka seseorang
Kita mengambil masa 1 hari untuk jatuh cinta dengan seseorang
Tapi....
Kita mengambil masa seumur hidup untuk melupakan seseorang..

Kemain lagi kita berpuisi bagai,salam tak bagi terus hentam dengan madah-madah cinta. Cehh,layakkah saya untuk berbicara soal cinta?Memang tak layak!..Saya meluahkan kata-kata cinta kepada seseorang tanpa memahami dulu apa itu cinta. Saya menabur janji kepada seseorang tanpa saya yakin saya mampu untuk tunaikanya. Siapa saya untuk menarik semula apa yang telah saya lafazkan?siapa saya untuk mematahkan sekeping hati yang selama ini setia menjadi milik saya? Dan relakah saya membiarkan seseorang itu terkapai-kapai seorang diri setelah beribu harapan saya taruhkan padanya?..

Terlalu banyak masa telah kita habiskan selama ini,terlalu banyak kenangan yang kita cipta selama ini dan amat kejam diri ini andai saya hancurkan itu semua dalam sekelip mata hanya kerana  insan yang saya temui beberapa hari hadir membahagiakan saya di saat kita berjauhan.....
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic