Pages

07 September 2012

Beautiful Day



Aku kecapi hari yang indah
kerna
kau hadir dalam hidup ku sebagai
insan yang terindah.

Salam tak bagi terus redah dengan puisi,hish tak sopan betul laa. Nevermind,takde sape yang kesah.hihi. Cuti 1 hari daripada mengadap kertas exam yang buat aku nak giler,hari ini boleh la aku rehat kejap dari semua tuu. Lepas tuu sambung dengan exam chemist,bio and economy.huh!. Sebelum study 3 subjek killer tuu aku nak hupdet blog sat ep. sat jah..

Hey guys,do you still remember THIS ???. haah hari nie aku nak sambung balik cerita tuu semua yaa. Actually,orang yang aku cerita dekat entry hari tuu bukanlah kekasih gelap ke hape,dia just fasilitator merangkap ketua fasi dekat kem yang aku hadiri without my friends. Aku pergi sorang-sorang jew,bygkn dekat daerah aku nie,aku sorang jew hadiri kem tuu. Memang giler sebab tak kenal sape-sape pun time tuu.hee. Ok,sambung balik.. 

Aku on tv, tiba-tiba ternampak sorang laki nie,macam aku pernah kenal jew. Ingat punya ingat,paksa punya paksa akhirnya aku ingat dia fasi kem hari tuu. Terus aku cari dekat google nama dia,woihh berlambak keluar result. Popular gak fasi nie. Aku hengat kan dia just fasi biasa-biasa jewp. Rupa-rupanya dah banyak show tv dia hadiri. Dia seorang motivator yang cukup terkenal baik di alam maya atau nyata. Lepas dapat tahu tu terus laa cari dekat muka buku then berjumpa lah. Aku pm dia nakkkan kepastiaan dan sah mmng dia,he rply me.

Untung jugak dapat jumpa dia balik,dapatlah kembalikan motivasi diri nie,. Dia rajin bagi nasihat terutama berkaitan nak hadapi masa-masa akan datang. Thank you Sir Mohd Fazli Abdul Manaf.!.Perlu ke gambar dia? tak perlu kot.huehue.

Sekian..

p/s : nak smbung study naa,bye2
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic