Pages

19 September 2012

Bukan senang hendak senang



Assalamualaikum..

Lately,memang terlalu jarang aku update blog. Busy beb,bukan senang nak online 24 jam macam aku biasa lakukan 2 3 bulan lepas. Now,ada sedikit masa untuk update jadi dengan rela hati nya aku me 'on kan' netbook pastu terus ke blogger.com.! skema punya ayat sekarang. Dah lama aku tinggalkan blog nie so ayat dah tunggang langgang bagai.hehe

Sekarang aku ada dekat Gambang Resort City untuk pertandingan Solar Car Race peringkat kebangsaan. Best memang terbukti best tapi susah memang terbukti susah hari-hari yang terpaksa kami lalui. Petang tadi baru selesai pembuatan solar car dan juga penyediaan untuk presentation bagi hari esok.

Dari segi multimedia we all ( ern,alia and me) tak banyak risau sangat tapi apa yang kami amat bimbangkan adalah solar car yang kami bina. Doa kan kiteowang berjaya yew!..

For the gambar aku update lain kali. Sekarang tengah lepak dekat apartment junior-junior lelaki kiteowang. we help them to prepare their presentation.ok,bubye!
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic