Pages

15 February 2013

Hanya Kerana Mulut


Assalamualaikum..

Pepatah ada mengatakan,hanya kerana mulut badan binasa. Aku tersangat-sangat lah setuju dengan pepatah tuu. Memang betul hanya kerana mulut kita yang sukar nak dikawal(kadang-kadang la)akhirnya boleh memakan diri. Tapi kita tidak ada kuasa nak memutarkan waktu.Seandainya kuasa itu mampu kita miliki sudah pasti ramai yang telah membaiki segala kesilapan yang dilakukan dengan sengaja ataupun tidak sengaja.

Maafkan aku,maafkan aku.Hanya itu ungkapan yang mampu aku laungkan dalam hati buat insan-insan yang ttidak menyenangi sikap aku selama ini. Tapi aku kesal jugak,sebab orang-orang yang aku percaya selama nie boleh mengkhianati aku..Yolong lah jangan nak salah anggap dengan aku. Selama nie aku cuba buat baik,cuba jaga hati korang semua.

Tapi aku memang tak sangka kebaikan yang aku berikan dikhianati dengan mudah. Pengajaran buat diri aku sendiri dalam menuju ke dunia yang penuh mencabar lagi adalah "JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN ORANG YANG KITA BETUL-BETUL TIDAK KENAL RAPAT"...




Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic