Pages

09 February 2013

what's wrong with him???



i'm so angry,yeah!..i should scold him infront of everyone. How can he scold me bacause i want to go to the toilet.*idiots*..Tau la kau ada masalah dengan gf tapi pandai-pandai laa settle jangan sampai semua orang yang tak bersalah dan tak ada kena mengena dengan masalah kau kena tempias jugak.

Better you ingat laa sikit,i nie bukan tempat untuk you lepas kemarahan you. Bergaduh je dengan gf i yang kena. What the hell???..Lepas nie apa-apa jadi pun i memang takkan tolong you lagi. Kenapa??sebab i memang dah muak dengan perangai you. You ingat kawan-kawan yang ada kelililng you nie boleh jadi tempat you buang kemarahan you ke??

Sorry laa weh,memang silap kalau you fikir macam tuu..Selama nie bila you down je,i cuba untuk hiburkan u,i cuba buat u happy but now,its nothing between us..Walaupun kawan i dah tak sudi kalau you terus dengan perangai you macam nie..I cuma akan bercakap dengan u kalau i betul-betul ada hal penting dan ia hanya berkaitan dengan hal kerja.

untuk berbual,bergurau semua tuu dah tak ada,i memang dah tawar hati nak bercakap dengan u. Dan i mintak sangat-sangat jangan nak masuk campur hal peribadi i lagi..I nak kawan dengan siapa tuu hak i,u memang sah-sah dah tak ada hak nak tegur-tegur i..You ingat you baik sangat kew?suci sangat?stop laa i memang dah tak ada mood nak anggap you kawan i..sorry laa,titik.
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic