Pages

27 September 2013

The Tired Day.!


Assalamualaikum & hoollaa.!

Kang dah cakap awal-awal kite sekarang busy sampai nak update blog untuk sepatah dua kata pun dah makin susah. Life as a university student memang so tough pada awalnya lah. But,lepas dah biasa dengan keadaan macam tuu,semua dah okeyy,masa sume dah boleh handle sikit even kadang-kadang tuu agak kelam kabut jugak,macam hari selasa last week,keletihan gua dibuatnya. Task banyak giler nak kena submmit keesokan harinya nak taknak aku kena jugak stay dekat library tuu sampai pukul 8 malam. Bayangkan,pukul 8 until 12 attend the class,then p library pukul 12 until 3 petang siapkan task n study sikit-sikit untuk lesson kejap lagi. pukul 3 until 5 kelas lagi. Pukul 5 until 8 malam,duduk library siapkan journal yang nak kena submit esok pagi.



Balik bilik pukul 8,gua dinner sekali dengan lunch yang tak sempat petang tadi,solat,mandi semua,gua sambung keja subject lain yang nak kena submit pagi esok jugak,last-last gua tertidur dekat meja study.keletihan.

Bye2.motif gua tulis semua nie dekat blog pon gua tak tahu.ngeeee
Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic