Pages

10 November 2012

i wish i could.....

Assalamualaikum & Salam Sayang

go there...

Sudah hampir sebulan aku menyepikan diri tanpa sebarang khabar berita, baik di twitter mahupun facebook..Sama ada orang kisah atau tidak akan kewujudan aku itu tidak menjadi sebarang permasalahan dalam hidup aku. Apa yang pasti aku semakin bahagia dan akan terus berbahagia di samping kawan-kawan dan juga keluarga.SPM??belum melabuhkan tirainya lagi dan aku semakin takut dan resah memikirkanya..Aku cuba dan terus cuba untuk dapatkan result yang terbaik tapi jika bukan rezeki aku lagi aku pasti redha dengan ketentuaNya..pasti akan ada kemanisan disebalik kepahitan itu..


Nami Island..Suatu tempat yang telah membuatkan aku terpesona dan tertarik akan kedaimaian yang terdapat di sebalik gambar ini..Sebelum nie tak pernah tahu pun nami island nie adalah sebuah pulau yang memunyai idaman aku. As usual laa kan,kita memang suka berangan so kita tuliskan ciri-ciri island yang memang menjadi idaman kita,then kita search laa pulau yang terdapat kat dunia nie,tutt tutt kita jumpa nami island yang terletak dekat korea..nak kata aku nie seorang yang fanatik dekat dunia korea nie tak juga tapi drama my girl korea memang aku layan ntah yang ke berapa kali dah..


Kalau laa tempat macam nie ada dekat tempat aku memang sah-sah aku tak nak balik rumah..Serius aku cakap memang aku suka kan tempat yang mempunyai persekitaran bersih dan yang penting ada pokok-pokok yang tinggi macam dekat gambar atas tuu laa..Rasa tersangatlah tenang tak boleh nak describe perasaan tuu macam mana bila ada dekat tempat macam nie..


Jeju Island,one of my favourite island. Mostly tahu yang pulau nie memang punya keunikkan sendiri dan amat terkenal dekat korean right??..Aku memang seorang yang suka kan pantai dan pulau. why??you know that pulau,pantai atau laut tuu melambang kan kedamaian tapi perlu ingat disebalik kedamaian tuu ada ombaknya..Ciri-ciri tuu kadang-kadang boleh mengambarkan perangai aku sebenarnya..Aku memang seorang yang tenang dari luaranya tapi...punya seribu satu rahsia yang bila-bila masa sahaja mampu mneyerang tanpa sebarang persoalan..


Masih ingat dengan rumah ini??Winter Sonata House..rumah nie tepi pantai jew,bukak je tingkap terus nampak laut..Memang satu anugerah yang begitu bermakna bagi aku jika sampai ke rumah nie..Angan-angan memang best kan..tapi untuk realisasikanya satu penyiksaan yang pedih sangat..

Sekian....






Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic