Pages

14 April 2012

Majlis Penutupan Kem Pengurusan Kokurikulum





hello uolls,entry dah lama simpan sampai nak pupus dah..hehe,disebabkan gambar-gambar haku dapat lewat,cam nie laa jadi nye..hukhuk...

mulakan dengan sesi bergambar bagi setiap kumpulan...tp sowy taw,aku lupe laa kumpulan2 no bpe nie..i just ingt my group jew..huhu


ini dy,my group yg banyak dapat hamper dr group owang laen,jgn jeles ep,sbb nye group kiteowang da best,wjr laa dpt hadiah banyak..:)

doa majlis penutupan dah nie..gambar2 xtvt aku tak tahu laa ada dengan sape....

peserta lelaki terbaeekk...peserta wanita terbek???wait n see haa...




nie laa dy pengetua baru my school..aku suker sangat2 dy tau nape??sbb time dy bg ucapan x krng n x lbih dr 5 minit,kejap jew,2 laa aku suker..huhu


ini dy barisan fasi2 yang sporting...korunk pilih yg mne???aku pilih.....hurmm syg,dy xde kat ciniey a...

salutt giler dengan peserta laki nie..dorg x tidow lansung time majlis penutupan..peserta girl???hurrmmm..termasuk aku sekali..hikhik




ini dy peserta wanita terbaekk kem pengurusan kokurikulum..hukhuk..kenal tak sape tuu??bukak mate korunk luas...hahaha


ok done for entry kali nie...aku blah dlu...:)

Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic