Pages

28 April 2012

haa padan muker..kang dah kena tuuu..




nak tergelak tahap maksimum pula asew bila teringat kat sowg laki nie.. tuu laaa Allah bg mate suh guna dengan baek,kau pakai dengan cara salah,kang kau dah kena...aku???hanya mampu tersenyum je...sambil gelak tahap maksimum dalam haty..

korang nak tahu citer sebenar kew???meh dekat2 sinie aku kasi tau kat korang...lebih kurang sejam lebih tadi laa kan,aku kua umah..hala tuju aku ke mana korang tak perlu tahu..,otw nak p tunnguu teksi tuu adalah sowg girl nie..fuuuhhh giler sexy..hahaha...sebelom nie tak penah pown nampak pompuan pakai camni kat tempat aku,maybe owang lua kot..dy berjalan dekat tepi jalan tuu,nak p kedai kot...tetiba ada laa dua owang laki nie,nek moto..biasa laa kan laki pantang tengok pompuan sexy..yg nie aku betul-betul tak paham..haha..

bila sampai jew dekat pompuan tuu that boy slowkan dy punye moto,alaa nak mengorat laa tuu..yang girl tuu tak layan pown...time laki tuu dok tegor2 pompuan tuu,tong sampah kat tepi jalan tuu habis dy p langgar,nasib bek tak jtuh lau tak dah cedera dah...malu tahap gaban laa laki tuuu..lepas je langgar tong sampah,terus dy pecut dy punye motor....hahaha..maluu letew.....tuu lau kau lau bawak motor tuu guna mata jangan guna lutut kau,kang dah kena...kau tak tau owang yang ada dekat2 aku habis gelakkan kau..hahaha,termasuklah aku...pdan laa muker kau..gatal sangat....


Share with the world:

No comments:

 
Designed by Beautifully Chaotic